TurisMALL
powered by

Pretul corect!


Una din cele mai des întrebuinţate expresii pentru căutarea pe google sau pe oricare alt motor de căutare, odată cu deschiderea sezonului estival, e „închierieri auto Bucureşti”. În sine, aşteptările din spatele căutarii sunt absolut fireşti. Cred că, totuşi, căutarea disperată a unor servicii de calitate, furnizate la preţuri mici faţă de ceea ce se găseşte în general pe piaţă, a trecut. Închirierea de maşini nu e o afacere negociabilă. La închiriere clientul primeşte un preţ pe care îl acceptă sau nu. Spre surprinderea unora, chiar există pe piaţă maşini care se închiriază la preţuri mici. Urmând o logică simplă, cineva s-ar putea întreba de ce mai există firmele cu preţuri mai mari decât acestea? Cine închiriază de la o firma cu preţ mare, când are variante închirierii la preţ mic?

Ce se poate ascunde în spatele cifrelor mici? Pe site-ul firmei Kamo Auto Bucureşti, la o primă privire pe conţinutul paginilor cu informaţiile legate de preţ, putem observă că sumele practicate pentru furnizarea serviciilor rent a car sunt aproximativ egale cu media sumelor practicate în general pe piaţa din Bucureşti. Înainte de a închiria, cititorul e invitat să se informeze care sunt condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească pentru a deveni client al acestei firme. Pe pagina principală poate fi urmărit istoricul firmei, precum şi viziunea administratorilor asupra afacerii rent a car. De asemenea, la pagina de contact, poate fi găsit sediul firmei, cu adresa fizică reală şi numărul de telefon la care pot fi contactaţi reprezentanţii firmei.

Legat de clauzele contractuale, cel care a accesat pagina unei firme de închirieri auto Otopeni, trebuie să fie sigur că a înţeles mecanismele, taxele şi situaţiile în baza cărora va fi încheiat contractul. Tot ce e scris la acest capitol, indiferent de firma, trebuie să fie foarte clar exprimat, făra formulări stufoase, complicate, care pot fi interpretate în tot felul de variante.

Problema sumelor mici e una cu rezolvări foarte simple pentru cineva care analizează situaţia din exterior, neutru. Care e partea din contract pe care firma se obligă să o respecte? Foarte pe scurt, firma va da clientului pentru întrebuinţare, pentru intervalul de timp care e trecut în contract, un automobil care funcţionează corect din punct de vedere tehnic, care din punct de vedere legal are actele şi inspecţiile la zi şi are dotările prevăzute în contractul de închiriere. Ori pentru a asigura fiecare din aceste puncte, firma plăteşte. Dacă e o firma mare, cu un numar mare de maşini, pentru un anumit număr de maşini, foarte probabil va plăti şi locurile de parcare.

Totuşi, cum îşi recuperează firma banii dacă oferă serviciile la un preţ mic? Indiferent care ar fi mijlocul prin care se recuperează suma, clienţii vor fi trăi cu impresia că au plătit în plus şi că au fost traşi pe sfoară.

1. Atunci când se prezintă să ridice maşina, clientul va constata ca suma e ceva mai mare. Va primi o explicaţie oarecare şi va fi nevoit să accepte situaţia sau să caute alta firmă
2. La predarea maşinii i se va cere o sumă mai mare, în baza unor clauze „mărunte” din contract
3. La predare i se vor imputa tot felul de reparaţii ale maşinii, pe care nu e foarte sigur că le-a produs el. Având în vedere suma blocată în cont, clienţii nu se pot juca cu aşa ceva

Nu sume mici, ci sume corecte, asta trebuie să caute clienţii.


264

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Chelsea Flower Show
Evenimentul se desfasoara anual, in luna mai, fiind organizat de Societatea Regala de Horticultura. ..
Spania  |  Ungaria  |  Austria  |  Belgia  |  Grecia  |  Romania  | 
Stiai ca?
Sri Lanka este tara cu cea mai mica rata a divorturilor din intreaga lume? Intamplator sau nu, aceeasi tara are si cea mai ridicata rata, la nivel mondial, a sinuciderilor in randul femeilor.... Egiptenii sunt primii care au inventat ceasurile?...
Dictionar turistic
Nautism - Practicarea turistica sau sportiva a diferitelor forme de navigatie (canac, canoe, vele).
7 recomandari