Home » Impresii de vacanta » Impresii Grecia »

Corfu - Vacanta In Peisaje De Vis - Blue Lagoon

Cont turist Cont agentie Cont hotel

Corfu - vacanta in peisaje de vis - Blue Lagoon

M-am intors astazi din insula Corfu.Ce pot sa spun? peisaje supebe.Am fost in statiunea Moraitika si am ramas profund impresionata.Gazdele, nespus de primitoare, foarte comunicativi, in special e bine sa stii limba engleza iar daca rupi cateva cuvinte si in greaca (kali mera, kali spera, kali nihta, efharisto, buzuki, uzo, sirtaki) al lor esti! Cauta intotdeauna sa iti faca un "cadou" - din partea casei (o felie de pepene, un uzo, o piersica sau o smochina pt a te "atrage" in special la restaurante/taverne sau marketuri.Indicat ar fi sa le rasplatesti gestul multumindu-le in greceste.II surprinzi sigur tare placut pt ca sunt foarte patrioti. Am stat la un mini hotel ce se numeste Fire-Fly (Licuriciul) situat intr-o gradina plina cu verdeata, maslini, lamai, chiparosi si foarte multe flori, foarte aproape de plaja. Hotel curat, are o taverna la parter, are camere si jos si la etaj, cu grup sanitar in fiecare camera, aer conditionat. Hotelul are internet wireless gratuit, nu are viteza prea mare dar e FREE.
Unele camere au plite electrice si vesela, unde se pot prepara gustari "la minut", o cafea si facand astfel ceva economii la banuti.Toate camerele au frigidere (unde se pot pastra alimentele luate de la marketurile din apropiere) si televizoare. Am participat la cateva din excursiile optionale organizate de ghidul de sejur si m-am simtit minunat. Exista si autobuze din ora in ora care merg in centrul orasului, un bilet costa 2 euro si se plateste direct in autobuz. Noi am mers sa vizitam biserica sf Spiridon, portul vechi, ruinele fortaretei si am plecat la ora 9 dimineata pe cont propriu (excursia organizata acolo costa un pic mai mult, si am preferat sa cumparam suveniruri din banii economisiti ! )
Plaja e destul de ingusta, si predomina pietrisul, mai putin nisip decat in Paralia sau Nei Pori, dar apa e extraordinar de limpede, de culoarea smaraldului si foarte calduta.Are adancime mica pe o distanta mare de la mal. Nu pot spune ca preturile de aici sunt nemaipomenit de mari comparativ cu alte statiuni din Grecia. Pe plaja din dreptul unui hotel poti inchiria sezlonguri la pretul de 3 euro fara a fi nevoiti sa cumperi ceva de la bar. Se poate sta la fel de bine si pe prosopul propriu fara a da vreo taxa
in spatiille dintre hoteluri, unde nu se percepe taxa .Sejurul m-a costat 330 euro pt 2 persoane transport cu autocarul si cazare la hotel de 3 stele + 7 nopti (8 zile).Mi-a placut tare mult in Corfu si am e gand sa il revad si anul viitor.Va urez in continuare vacanta placuta in Grecia !

7232 vizualizari

Poti vota aceste impresii de vacanta