5 strategii eficiente pentru a dezvolta o afacere bazata pe transparenta

Infoturism.ro > TurisMALL > Atractii turistice >
Cont turist Cont agentie Cont hotel
TurisMALL
powered by

5 strategii eficiente pentru a dezvolta o afacere bazata pe transparenta


Transparenta este procesul prin care o companie transmite informatii publicului care au fost in trecut pastrate in mod privat. Exista mai multe metode prin care se poate face acest lucru, cel mai adesea fiind vorba de afisarea cifrei de afaceri, a practicilor de angajare si a cresterii care a avut loc in ultimii ani. Iar scopul este cel de a castiga increderea clientilor, angajatilor si colaboratorilor! Vrei si tu sa-ti dezvolti afacerea prin transparenta? Mai jos vei gasi cinci strategii prin care sa o faci.

1.Creeaza si prezinta valorile companiei
Valorile te ajuta sa ghidezi afacerea, managementul ei si echipa in directia corecta. Totusi, daca inca nu ai decis care sunt acestea, este momentul sa hotaresti acest lucru acum.

Valorile reprezinta credinte si principii personale dupa care se actioneaza, cum ar fi de exemplu:
● Responsabilitate: Afacerea este responsabila pentru toate actiunile sale si promite doar ceea ce stie ca poate oferi.
● Comunicare: O astfel de valoare incurajeaza comunicarea deschisa si permanenta, in special intre membrii echipei.
● Relatiile umane: Daca ai aceasta valoare, aspiratiile si dorintele angajatilor sunt importante pentru tine si trebuie sa creezi un mediu in care acestia sa-si poata atinge potentialul maxim. Membrii echipei sunt rasplatiti, iar realizarile lor recunoscute.
● Inovatie: Rezolvarea problemelor cu care se intalnesc clientii reprezinta cel mai important aspect al afacerii? Ei bine, atunci poti seta ca valoare inovatia. Este recomandat sa faci acest lucru mai ales daca esti genul de persoana care isi asuma riscuri si schimba frecvent modul de operare al companiei.

Odata ce decizi care sunt valorile tale principale, vei rezona mai usor cu persoanele potrivite pentru companie.

2.Imparte noutatile cu angajatii
Cei care lucreaza la tine vor sa simta ca fac parte din companie! Pe langa salariile mari si beneficiile oferite, ii poti ajuta in acest sens daca ii anunti despre schimbarile care urmeaza sa aiba loc. De exemplu, comunica-le, in cadrul unei sedinte, informatii noii furnizori sau despre targeturile pe care le ai in acest an. Avand un scop comun, echipa ta va gasi un sens in actiuni si va fi mai motivata sa munceasca. In plus, va putea contribui si cu idei care sa te ajute sa-ti atingi obiectivele.

3.Lasa preturile la vedere
In unele industrii, pretul variaza in functie de client si nu poate fi determinat fara o analiza initiala. Totusi, ar trebui sa lasi niste indicii care sa-i ajute pe ceilalti sa faca o estimare al acestuia. De exemplu, afiseaza plata in functie de un criteriu cum ar fi numarul orelor de lucru sau dificultatea cerintelor. Iar daca este posibil, creeaza si un calculator automat pentru costul final.

4.Distribuie rezultatele
Pe langa planuri, lasa-ti angajatii si cei care afla despre tine sa stie si rezultatele pe care le-ai avut in ultima perioada. Chiar daca firma ta a inregistrat pierderi mari in profit, faptul ca spui acest lucru va fi apreciat. Este un sfat pe care trebuie sa-l aplici in special atunci cand sunt probleme financiare sau daca apare o crestere masiva. Pentru a preveni, insa, colapsul financiar al companiei poti accesa solutiile pentru departamentele Financiare de pe Termene.

5. Descrie joburile si salariile oferite pentru viitorii angajati
Majoritatea companiilor creeaza anunturi de angajare in care nu specifica concret ce fel de candidati cauta si care sunt sarcinile acestora. Oamenii, insa, vor sa stie ce ii asteapta. Asigura-te ca mentionezi nivelul de experienta si abilitatile pe care ti le doresti de la candidati. Precizeaza in acelasi timp si nivelul salarial! Daca nu-l poti determina exact, macar pune un interval aproximativ, care sa fie net.

De ce sa practici transparenta
Prin transparenta, distribui informatii despre companie pe care competitorii le pastreaza de obicei private. Acest lucru poate parea gresit, insa te va ajuta sa castigi increderea viitorilor clienti, parteneri de afaceri si angajati. Aplica strategiile de mai sus si iti vei dezvolta afacerea pe baza acestei metode!


16

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Sarbatoarea Adormirii Maicii Domnului in Grecia
Adormirea Maicii Domnului reprezinta in calendarul ortodox a doua mare sarbatoare dupa Paste. In..
Stiai ca?
Tehnologia fabricarii berii in evul mediu era cunoscuta de catre toate popoarele europene. Berea din acele vremuri nu era nici pe departe asemanatoare celei contemporane deoarece in acea perioada nu s... Cel mai mare ochi este cel al caracatiţei? Diametrul ajunge la 40-50 cm?...
Dictionar turistic
Festival - Ansamblu de manifestari artistice sau de spectacole, de inalta tinuta, organizat in acelasi loc sau in aceeasi regiune, intr-o anumita perioada.
7 recomandari