TurisMALL
powered by

Cele mai mari panouri publicitare


LONDRA

Cel mai mare indicator Nokia

Pentru a-i face pe utilizatorii telefoanelor Nokia sa foloseasca navigatia incorporata in cele mai noi modele de telefoane, compania a avut o idee geniala: a construit unul dintre cele mai mari indicatoare electronice din lume si l-a instalat langa London Bridge. Cu o inaltime de 50 m, indicatorul functioneaza pe baza unui sistem simplu: oamenii trimit un sms catre numarul de telefon al indicatorului, iar acesta arata directia, pe ledurile colorate aparand si destinatia. Timp de 2 saptamani, cat a stat in Londra, indicatorul a primit peste 2000 de sms-uri, semn ca scopul companiei a fost atins.

Cel mai mare panou publicitar eco-friendly

Seicii din Dubai si-au propus ca Emiratele Arabe sa intre in Cartea Recordurilor foarte des. Nu face exceptie de la regula nici cel mai mare panou publicitar eco-friendly, cu o lungime de 1.5km. Construit de o firma de imobiliara, panoul este realizat din plastic biodegradabil si vopsele ecologice, valoarea acestuia fiind estimata la 3.2 milioane $. Reclama va fi promovata, timp de 12 luni, in peste 40 tari de pe toate continentele. Adevaratul show este reprezentat de felul in care va fi transportat panoul: acesta va fi desfacut in 450 bucati, cu lungimi de 2 sau 10 m si va fi pus in containere care vor asigura o calatorie sigura.

Cea mai mare reclama Gillette

In 2011, turneul Wimbledon a fost promovat intr-o maniera inedita. Pe un teren de rugby din Londra, a fost pictata fata tenismenului Roger Federer. Figura sportivului a fost creata cu ajutorul unor roboti cu laser si a 3000 litri de vopsea si spray-uri industriale. Dupa, peste fata lui Federer au fost adaugate 1000 litri de spuma de ras care au fost indepartate cu o masina de tuns iarba.

Pariurile sportive se promoveaza din aer

Microbistii care au calatorit spre Viena inainte de Euro 2008, au avut parte de o surpriza din partea companiei de pariuri sportive Betfair.com. Pe un teren verde din apropierea aeroportului, a fost vopsita o reclama ce indeamna pe microbisti sa parieze prin Betfair.com.

Reclama Coca-Cola din desert

Pentru a aniversa 100 de ani de activitate, compania a realizat cel mai mare logo Coca-Cola din lume. Localizata in partea de nord a Chile, logo-ul are o inaltime de 50 m si o lungime de 120 m. Logo-ul a fost facut din 70.000 de sticle goale dde Coca-Cola.

Piramida filmului Transformers

Cinefilii din intreaga lume au asteptat cu sufletul la gura lansarea filmului TRANSFORMERS: Revenge of the Fallen. Pentru a anunta premiera in stilul specific Hollywood-ului, compania Paramount/Dreamworks a inchiriat piramida hotelului Luxor Las Vegas Hotel and Casino, simbolul orasului Las Vegas. Pe principala latura a piramidei trona Optimul Prime, aparatorul omenirii.

Logo KFC, vizibil pe Google Earth

Desi KFC nu este prima companie care are o reclama vizibila pe Google Earth, cel de la KFC se numara printre cele mai ambitioase. Construit in desertul din Nevada, logo-ul a fost ridicat in 6 zile si a fost realizat din 65.000 placi din marmura si beton. Marimea reclamei depaseste 26.000 m2.

Cel mai mare poster din lume pentru albumul lui Michael Jackson

Pentru a promova album "Michael", Sony Music Entertainment a ales aeroportul Heathrow din Londra. Aici, a fost desenat cel mai mare poster din lume, cu o marime de 822 m. In scurt timp, posterul a intrat in Cartea Recordurilor.

Reclama cu vopsea imprastiata

Pentru a atrage atentia asupra importantei asigurarilor, compania Nationwide Insurance din SUA a creat una dintre cele mai haioase si mari reclame de pe cladiri. Cu o inaltime de peste 400 m, reclama prezinta iluzia unei cutii de vopsele care se raspandeste rapid pe cladire, parcare si masinile aflate in zona.

Reclama pentru o companie aviatica

In speranta de a atrage mai multi calatori, Swiss Air a construit o reclama pe un teren din apropierea aeroportului din Munchen. Pentru a fi vizibila din aer, a fost nevoie de 4 luni de cosire a terenului, iar pentru rezultatul final s-au folosit peste 1000 litri de vopsea si ulei de in.

Sursa


3613

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Nochevieja - Madrid
Ajunul Anului Nou este denumit in Spania "Nochevieja” („Noaptea veche"). In noaptea de 31 decemb..
Italia  |  Romania  |  Malta  |  Austria  |  Franta  |  Spania  | 
Stiai ca?
UK/ Anglia poarta si denumirea de "Albionul", iar Scotia se mai numeste "Taramul Nemuritorilor".... Leonardo, geniul care nu a terminat niciuna dintre lucrarile sale Cel mai multilateral geniu al Renasterii italiene a fost Leonardo da Vinci. El a reprezentat o adevarata intruchipare a conceptul...
Dictionar turistic
Ghid - Persoana care conduce si indruma un grup de turisti, un grup de vizitatori ai unei expozitii etc, dandu-le explicatiile necesare.
7 recomandari