Ingredientele de care parul tau are cu adevarat nevoie

Infoturism.ro > TurisMALL > Atractii turistice >
Cont turist Cont agentie Cont hotel
TurisMALL
powered by

Ingredientele de care parul tau are cu adevarat nevoie


Magazin online de produse profesionale pentru îngrijirea părului. Cumpără acum! Livrare în toată România. 100% Autentice. Produse Profesionale. Livrare rapidă și sigură.

Cum se contureaza viitorul componentelor folosite in produsele de îngrijire a părului?

Ce ne pregatesc lunile si anii ce urmeaza? 
Cand vine vorba de hair styling si de ingrijirea parului, un domeniu al inovației, pe care atât mărcile, cât și consumatorii il adopta în mod activ (si credem ca acest lucru va continua și viitor), este cel al formatelor netradiționale. 

Astfel, vedem cum apar tot mai multe articole cu certificari, cu ingrediente complet naturale, ba chiar si cu functii noi, de reconstructie moleculara. In plus, apar tot felul de noi spume, pulberi și creme, in variate ambalaje noi - toate acestea oferă doamnelor si domnilor, saturati deja de clasica experienta “șampon și balsam”. noi experiențe. In plus, noile produse se aliniază tot mai puternic pe criterii de sustenabilitate, grija fata de mediu si sanatate.
 
Fara indoiala, acest lucru va continua nu doar in acest an, ci si in cel viitor - vor aparea inovații tot mai indraznete, ce sa reflecte cu succes ceea ce se întâmplă în alte categorii de produse de igiena, frumusete sau cosmetica. In saloane sau acasa, si alte domenii de îngrijire si stilare a părului, cum ar fi vopsirea acestuia, sunt, de asemenea, martori ai unor noi schimbari ce integreaza dispozitive noi si solutii ce schimba intreaga tehnica cu care eram obisnuiti.  
 
De ce sa nu tratam si parul precum ne tratam pielea?
In alte cuvinte, de ce nu hidratam, ingrijam, verificam si tratam parul, la fel cum procedam si cand vine vorba de piele? Chiar daca parul “creste mai repede” sau este “mai usor de vopsit”, ori “nu are receptori de durere sau disconfort”, nu inseamna ca acesta nu are nevoie de ingrediente active. Acum, mărcile de top își diferențiază produsele de îngrijire a părului cu o diversitate mult mai mare de ingrediente active, inclusiv în cadrul produselor de spălare a părului. Astfel, sampoanele care oferă hidratare continuă să fie o nevoie cheie menționată pe rețelele de socializare. Marii producatori abordează acest aspect prin includerea unei palete mai largi de ingrediente.
 
O prima concluzie? Inovațiile în formate și în diversitatea ingredientelor, împreună cu stransa lor conexiune cu tendințele de sustenabilitate și de îngrijire personală, dau un sentiment de mai mare entuziasm acestei segment. Lucrul acesta se reflectă într-o mai mare atractie a consumatorilor fata de segmentule premium de îngrijire a părului, inclusiv in tara noastra.
 
In acest context, intelegem de ce romanii se indreapta catre magazine precum Haircare.ro (https://www.haircare.ro/)- un shop online ce ofera produse de calitate superioară, consultanta, informatii si ghiduri utile, pentru a obtine rezultate de exceptie, la orice tip de par. Cu peste 6000 de articole de specialitate, autentice, dezvoltate pentru a acoperi orice nevoi, oferta satisface orice cerinte, oricat de exigenta.
 
Descopera usor, in magazinul online, cele mai inovatoare tendinte din domeniu prin mărci de renume global ca Matrix, Kevin Murphy, Davines, Olaplex (vezi produsele), Alfaparf, Moroccanoil (vezi produse), Elchim, My.Organics.
 
Mii de clienti aleg Haircare.ro, pentru:
- Promotii si oferte speciale
- Programe de rasplatire a fidelitatii
- Garantia autenticitatii tuturor articolelor vandute
- Transport gratuit la comenzi ce depășesc pragul de 200 de lei
- Plata cu cardul sau în sistem ramburs
- Zeci de colecții și serii specifice
- Sortare rapida

Incepe si tu cumparaturile in magazin!


190

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Piata de Craciun din Berlin
In preajma Craciunului, Berlinul stralucește in mii de luminițe, ca într-o poveste magica, in car..
Romania  |  Ungaria  |  Cehia  |  Grecia  |  Franta  |  Spania  | 
Stiai ca?
Cea mai inalta cascada din Europa este Ormeli din Norvegia.... In pictura cu aceeasi denumire, Gioconda (Mona Lisa) nu poarta nici o bijuterie. Când Mona Lisa a ajuns pentru prima oară la Luvru, în 1815, a primit o mulţime de scrisori de dragoste şi de fl...
Dictionar turistic
Turism de afaceri - Forma de turism practicata de angajati sau alte categorii de persoane, in interes de serviciu, in interiorul sau in afara tarii de resedinta, incluzand participarea la intalniri de afaceri, targuri si expozitii, conferinte si reuniuni.
7 recomandari