O vacanta poate fi bine organizata prin serviciul de transfer online de bani TransferGo

Infoturism.ro > TurisMALL > Atractii turistice >
Cont turist Cont agentie Cont hotel
TurisMALL
powered by

GENEVA

In vara anului 2015 am hotarat sa vizitez localitatile de pe malurile Lacului Geneva. Nu poti rezista tentatiei de a introduce pe lista atractiilor de vacanta pe care doresti sa le vizitezi acest lac, stiind ca pe malurile sale se afla localitatile: Geneva, Versoix, Nyon, Gland, Rolle, Morges, Lausanne, Vevey, Montreux, Villeneuve, Saint-Gingolph, Évian-les-Bains, Thonon-les-Bains si Yvoire – reale atractii turistice si fiecare in parte.

De asemenea, stiam ca din punct de vedere al suprafetei sale, Lacul Geneva este cel mai mare lac natural din Europa de Vest si cel mai mare lac alpin din Europa. Aflat pe teritoriile a doua tari, Franta (malurile sudice) si Elvetia (malurile din nord, vest si est), Lacul Geneva se bucura de un peisaj ce a constituit de-a lungul timpului sursa de inspiratie pentru numerosi artisti. In Geneva, Mary Shelley a creat opera “Frankenstein”, iar unul dintre cei mai importanti scriitori rusi, Feodor Dostoievski, a scris aici “Idiotul”. Pe de alta parte, Thomas Stearns Eliot, Voltaire, Victor Hugo si Lev Tolstoi si-au gasit inspiratia in Lausanne. La randul sau, Montreux i-a inspirat pe Hans Christian Andersen, Igor Stravinski si Vladimir Nabokov. In Vevey, Dostoievski a scris “Jucatorul” si tot in acest oras se poate vedea si o statuie a lui Mihai Eminescu.

Organizarea vacantei, inedite pentru mine, a inceput cu cateva luni inainte. Am hotarat sa incep calatoria in jurul lacului din orasul elvetian Geneva, considerat unul dintre cele mai scumpe din lume. In acest oras mi-am propus sa raman o noapte. A doua zi am stabilit sa iau trenul din Geneva pentru a cobori apoi intr-unul dintre cele mai frumoase orase de pe tarmul lacului, Nyon. Dupa vizitarea acestui oras linistit si dupa bucuria oferita de panorama uluitoare asupra lacului, am stabilit sa merg in port pentru a pleca catre Yvoire, Franta (ma informasem si stiam ca aveam sa ajung in acest sat in 20 de minute). Am trecut in traseul meu acest sat pitoresc, in special pentru Jardin des Cinq Sens, cu numeroase plante deosebite aranjate tematic. De aici urma sa ma intorc in Nyon pentru a va continua calatoria, insa in ziua urmatoare.

A treia zi de vacanta urma sa-mi continui calatoria in jurul lacului mergand la Vevey, statiune considerata perla acestuia si prin faptul ca ofera o panorama spectaculoasă asupra sa şi asupra regiunii viticole din jur. Daca in Geneva si Nyon am rezervat cate o noapte de cazare, in Vevey am rezervat 3 nopti. Ma informasem si stiam ca de aici pot lua un tren care sa ma duca in parcul tematic Les Pleiades, sau un alt tren catre Puidoux via Chexbres – “balconul deasupra lacului Geneva” un loc ce ofera privelisti superbe in jur. In a sasea zi a vacantei mi-am propus sa continui calatoria pe malurile lacului catre Montreux, loc in care urma sa rezerv inca doua nopti pentru cazare. Pentru finalul calatoriei mi-am propus sa vizitez Castelul Chillon asezat chiar pe lac, un loc de o frumusete uimitoare.

Azi, la cateva luni dupa ce am realizat aceasta vacanta, pot spune ca a fost un vis realizat. Insa nu doar frumusetea locurilor a contribuit la reusita ci si modul in care am organizat rezervarile la hotelurile in care am ales sa locuiesc. Marturisesc ca am cautat cea mai buna alternativa pentru transfer de bani, asa cum am cautat si pentru transport. Prin intermediul unei prietene stabilite in Franta am aflat de TransferGo. Imi doream sa fac rezervari ieftin, sa nu platesc comisioane mari si sa fiu sigura ca banii vor ajunge unde trebuie. Asa s-a si intamplat!

Am platit un comision de de cate 0,99 Euro la sumele trimise in avans pentru rezervari. Or, acest lucru l-am facut stand comod in fata unui laptop. Am intrat pe site-ul companiei (https://www.transfergo.com/ro/), mi-am facut un cont realizand o inregistrare pentru transferul dorit si introducand datele hotelurilor la care urma sa ma cazez. Asta a fost tot! In 24 de ore am primit confirmarea rezervarilor la hotelurile din Geneva, Nyon, Vevey si Montreux.

Pentru comoditatea, confortul si spre binele bugetului meu am platit 3,96 Euro. In orice alte conditii as fi platit mult mai mult! Facand rezervarile prin Western Union as fi platit 7 Euro/hotel, asadar 28 de Euro in total, iar prin MoneyGram as fi platit 5,90 Euro/hotel, in total 23,6 Euro. Stiti ce am facut cu cei aproximativ 20 de Euro pe care i-am castigat alegand inteligent? Am cumparat suveniruri care sa imi aminteasca de frumoasa si reusita vacanta din 2015.

681

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Festivalul van Vlaanderen
Festivalul van Vlaanderen este unul dintre evenimentele culturale cele mai importante care se desfas..
Stiai ca?
Suprafata Pamantului este de 510 066 000 km2, din care: - Uscat: 148 647 000 km2 (sau 29,1%) - Apa: 361 419 000 km2 (sau 70,9%) Sub suprafata Oceanului Planetar se afla o mare parte a riftului co... In Bangladesh exista o lege care permite autoritatilor sa aresteze elevii cu varste mai mari de 15 ani care copiaza la examene?...
Dictionar turistic
Buveta - Locul unde se beau ape minerale intr-o statiune balneara.