Care sunt aspectele pe care le analizam la un restaurant atunci cand suntem in vacanta

Infoturism.ro > TurisMALL > Atractii turistice >
Cont turist Cont agentie Cont hotel
TurisMALL
powered by

Care sunt aspectele pe care le analizam la un restaurant atunci cand suntem in vacanta


Putem cataloga o vacanță ca fiind reușită sau mai puțin reușită din mai multe puncte de vedere. Sunt foarte mulți factori care pot influența starea noastră de spirit și concediul per total, iar atunci când mergi pentru prima dată într-o anumită destinație turistică trebuie să ții cont de câteva aspecte care-ți pot face vacanța.

• Modul în care tu privești respectiva vacanță – de distracție sau de relaxare
• Localurile pe care le alegi pentru a mânca
• Atracțiile turistice pe care le vizitezi
• Gașca de prieteni care te însoțește în vacanța respectivă
• Persoanele pe care le cunoști din acele locuri
• Modul în care alegi să te distrezi

Atunci când mergi pentru prima dată într-o anumită destinație turistică poți întâmpina anumite probleme care apar din lipsa experienței. Pentru a nu risca să alegi cel mai slab restaurant la care să îți servești mesele pentru perioada vacanței, trebuie să analizezi fiecare astfel de local din mai multe puncte de vedere. Astfel, vei putea face diferența dintre un restaurant care își respectă clienții și unul care este respins de către cunoscători și se bazează doar pe turiștii care vin pentru prima dată acolo.

Pentru a analiza la prima vedere dacă un restaurant este de încredere și își respectă fiecare client care le trece pragul poți urmări următoarele aspecte:

Cum arată restaurantul – Înainte de a comanda un anumit fel de mâncare trebuie să ne facem o părere despre acel local în funcție de modul în care arată atât în exterior, cât și la interior. Dacă restaurantul este unul îngrijit, amenajat cu bun gust și este foarte multă curățenie, șansele ca mâncare să fie bună și să fii tratat așa cum se cuvine sunt mai mari.

Cum suntem tratați de către ospătari – Putem analiza, chiar înainte de a fi abordați de către ospătari, modul în care aceștia lucrează. Dacă fiecare ospătar este îmbrăcat corespunzător și au o stare de spirit bună, poate înseamna că restaurantul are o anumită politică prin care își tratează clienții. Dacă aceștia utilizează un soft gestiune pentru a elibera nota, este un avantaj mai mare pe care trebuie să-l luăm în considerare.

Cum arată meniul – Atunci când un restaurant își propune să ofere o experiență plăcută fiecărui client poate acorda atenție fiecărui detaliu care face diferența. Meniul ne poate spune multe despre experiența unui restaurant în domeniu și putem trage concluzii încă din momentul în care îi răsfoim paginile.

Cum primim nota – Chiar dacă am mâncat deja și ne-am conturat părerea despre un anumit local de acest gen, trebuie să fim atenți la toate detaliile până în momentul în care părăsim localul. Dacă se folosește un soft restaurant prin care sunt eliberate notele de plată înseamnă că proprietarul își dorește ca atenția angajaților să fie concentrată pe o experiență cât mai plăcută a clientului, nu pe detalii legate de contabilitate și documente.

Nu putem cataloga o vancață ca fiind una reușită dacă nu am avut parte de astfel de experiențe plăcute. Atunci când suntem în concediu ne dorim să fim tratați cât mai frumos și serviți cu cele mai bune preparate.


29

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Targul de Carte de la Madrid (Feria del Libro de Madrid)
Feria del Libro (Targul de Carte de la Madrid) este un eveniment cultural ce are loc anual, la sfar..
Grecia  |  Germania  |  Italia  |  Romania  |  Cehia  |  Belgia  | 
Stiai ca?
Chiar in acesta secunda, 50% dintre soferii depasesc limita de viteza? ... … numarul Pi este o constanta matematica a carei valoare este egala cu raportul dintre circumferinta si diametrul oricarui cerc intr-un spatiu euclidian, sau cu raportul dintre aria unui cerc si pat...
Dictionar turistic
Calatorie - Deplasare colectiva sau individuala, organizata de o agentie de turism, pentru un pret fix, determinat; programul de calatorie poate fi oferit de agentie sau stabilit la cererea clientului.
7 recomandari