De ce clientii prefera hotelurile de tip boutique?

Infoturism.ro > TurisMALL > Atractii turistice >
Cont turist Cont agentie Cont hotel
TurisMALL
powered by

De ce clientii prefera hotelurile de tip boutique?


De ce hotelurile de tip boutique au atât de mult succes? Deși există mai multe motive, iată care ar fi principalele trei: concentrarea pe oferirea unei experiențe unice dată de locația geografică, un serviciu remarcabil personalizat și atenția la detalii. Spre deosebire de alții, hotelierii independenți au libertatea de a-și proiecta hotelurile într-un mod distinctiv, fără restricțiile impuse de liniile directoare stricte ale mărcii. Ei sunt capabili să se personalizeze într-un mod unic, adaptându-se perfect locației geografice.

Locație geografică excelentă. Hotelurile de tip boutique sunt încununate de succes atunci când se potrivesc locației lor. Adesea își pot adapta decorul și estetica generală în funcție de comunitatea în care se află. Acest lucru nu numai că garantează o cazare unică, dar creează și o experiență inedită în cadrul unei destinații. Un aspect foarte important pe care iubitorii de călătorii îl urmăresc, este acela de vizita locuri noi care să le ofere oportunitatea de a se cufunda în comunitatea și cultura locurilor respective. Pentru a crea un mediu care este original pentru împrejurimile sale, hotelurile de tip boutique obișnuiesc să ofere un design particular, care combină intimitatea, exclusivitatea și mai ales utilizarea minimalistă a spațiilor de patrimoniu istoric pentru protecția și recunoașterea lor. Un astfel de boutique hotel în București, cu un design interior rafinat care evidențiază toate micile nuanțe pe care le au infrastructura și orașul este situat într-o clădire istorică, chiar în inima capitalei.

Servicii personalizate. Oaspeții sunt dispuși să plătească mai mult pentru experiența pe care o primesc la un hotel de tip boutique. Este unul dintre principalele motive pentru care aceste hotelurile de tip boutique au devenit o atracție turistică extrem de mare în ultimii ani.

La dezvoltarea unui hotel boutique, un rol foarte important îl are viziunea comună a întregului personal, care gestionează proprietatea cu spirit antreprenorial și care definește personalitatea hotelului. Profesionalismul întregului personal garantează servicii excepționale oferite clienților, iar asta determină un hotel tip boutique să iasă în evidență față de concurență, ca element diferențiator important. Combinând serviciile personalizate și o experiență excepțională, nu este de mirare că mulți oaspeți preferă opțiunile de tip boutique în detrimentul altor tipuri de hotel.

Atenție la detalii. Unul dintre avantajele pe care hotelurile independente le au față de lanțurile hoteliere este, așa cum am menționat anterior, că își pot individualiza proprietățile, deoarece nu există linii directoare stricte ale mărcii pe care să le respecte. Adesea, inspirația hotelului va fi derivată din comunitatea în care se află. Acest lucru le oferă hotelierilor posibilitatea de a construi brandul în jurul proprietății și de a afla ce va atrage cel mai bine viitorii oaspeți și angajați. Pentru a rămâne competitiv, totul se rezumă la calitate și detalii. Pentru a ieși în evidență pe piață, produsul creat trebuie să lase o impresie de durată. Încorporând lucrări de artă locale cu facilități de lux și multe altele, oaspeții au șanse mai mari să se bucure de șederea lor și să se întoarcă la hotel. La urma urmei, chiar și cele mai mici detalii pot juca un rol important în diferențierea unui brand.

Când vine vorba de cheltuirea banilor, oaspeții caută cea mai bună „valoare” pentru banii pe care îi plătesc, iar valoarea nu se reduce întotdeauna la preț. De ce?! Pentru că hotelurile oferă oaspeților ceva intangibil. Oamenii nu pleacă cu un produs, ei pleacă cu o amintire. Hotelurile de tip boutique reușesc să facă cel mai bine acest lucru, fiind unul dintre principalele motive pentru care acestea au câștigat o mare apreciere în ultimii ani. Altfel spus, prin implementarea unei abordări personalizate, oferind servicii excepționale și concentrându-se pe detalii, hotelurile de tip boutique au devenit alegerea preferată pentru mulți clienți.


15

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Festivalul de Vara de la Paris (Quartier d'Eté Festival)
Anual, de la mijlocul lunii iulie pana la inceputul lunii august se desfasoara Paris Quartier d'Eté..
Stiai ca?
Cel mai mare complex speologic din lume (i.e. cu cea mai mare lungime totala a galeriilor) este Mammoth Cave System(591 km), un mare complex subteran, situat in partea de est a SUA (in statul Kentucky... Lui Walt Disney ii era frica de soareci?...
Dictionar turistic
Tepidarium - Tepidarium-ul modern este o incapere incalzita in care oaspetii se pot relaxa inainte, intre sau dupa terapii. Este o varianta de relaxarium. Caracteristica aparte a acestei incaperi este design-ul interior luxos, peretii imbracati cu marmura luxoasa si mozaic scump. Podeaua si bancutele laterale sunt incalzite, aerul este usor cald (38 grade Celsius), lumina este blanda,ambianta sonora adecvata. Scopul utilizarii acestei incaperi este de a pregati corpul pentru terapiile ce vor urma sau de a normaliza temperatura corpului dupa terapie. Tepidarium-ul era folosit de catre romani inainte si dupa probele sportive inca din anul 188, drept marturie stand cladirile care rezista si in zilele noastre. Tepidariumul avea 25 m lungime, 52 m latime, aproximativ 38 m inaltime si avea o capacitate de 1600 de locuri. Tepidarium-ul este o camera incalzita la 38°C, cu podea, pereti si banci incalzite, tavanul este "cer instelat" beneficiind astfel de cromoterapie, iar sistemul de sonorizare completeaza tepidarium-ul oferind meloterapie. Are rolul de a pregati corpul pentru terapiile la temperaturi ridicate (baia de aburi, sauna finlandeza, baia turceasca) astfel evitandu-se socurile termice care ar putea crea disconfort. Deasemenea se foloseste si dupa terapiile la temperaturi ridicate, pentru a scadea treptat temperatura corpului.
7 recomandari