Studiul de piata - Ce este si cum te ajuta sa-ti cresti vanzarile?

Infoturism.ro > TurisMALL > Atractii turistice >
Cont turist Cont agentie Cont hotel
TurisMALL
powered by

Studiul de piata - Ce este si cum te ajuta sa-ti cresti vanzarile?


ROMANIA

Studiul de piata reprezinta un instrument excelent prin care afacerea ta poate cunoaste adevaratul succes. Diferenta dintre un antreprenor care poate culege in cel mai scurt timp roadele muncii sale și unul care trece prin adevărate încercări la început de carieră este dat tocmai de prospectarea amănunțită a pieței, înainte de lansarea unui produs sau a unui serviciu. Această analiză îți va permite să fii mereu cu un pas înaintea concurenței, așa că află din rândurile următoare care sunt motivele pentru care ar trebui să te bazezi pe rezultatele unui studiu de piață atunci când lansezi o idee nouă de afaceri.

Ce este, mai exact, un studiul de piață?

Practic, un studiu de piață este cel mai la îndemână instrument de marketing prin care poți corobora informațiile relevante în ceea ce privește nevoia, dar mai ales comportamentul viitorilor tăi clienți, fie că vorbim de persoane fizice sau de alte firme. Cu alte cuvinte, pentru a ști exact cui se vor adresa serviciile sau produsele pe care vei fi dispus să le pui la dispoziție, e nevoie de o cercetare de piață care să analizeze factorii economici, sociali, tehnologici și politici ai viitorilor tăi clienți. Scopul acestei prospectări este unul foarte precis. Cu ajutorul unui studiu de piață vei afla, punctual, care sunt avantajele pe care le vei folosi pentru a propulsa noul brand pe piața locală sau internațională. Astfel, planul tău de business va permite atât o performanță ridicată a serviciilor oferite, cât și creșterea rapidă a vânzărilor, deci generarea unui venit mai mare pentru tine.

Când e indicat să realizezi un studiu de piață?

Studiul de piață e ideal de realizat înainte de lansarea unui nou produs, serviciu sau business, în teorie. Practic, specialiștii în marketing recomandă reluarea sau adaptarea studiilor de piață în mod recurent, pentru a fi în permanență conectat la nevoia consumatorilor de produse sau servicii pe care le oferi. Această practică sănătoasă te va ajuta să dezvolți planuri strategice și să iei decizii importante înaintea competitorilor tăi, ținând cont că vorbim de o piață aflată într-o continuă schimbare.

Cum se realizează un studiu de piață?

Înainte de toate, e nevoie să stabilești un scop pentru care realizezi un studiu de piață. Ce anume vrei să obții din rezultatele studiului? Care este profilul exact al clienților sau al potențialilor consumatori?
Imediat după aceea, formulează și o serie de întrebări la care actualii tăi clienți să poată răspundă cât mai clar. Alege un model de chestionar care să fie în ton cu conceptul companiei tale, pentru a fi mai ușor de identificat vizual.
În funcție de mărimea audienței, de metodologia folosită și de tipul întrebărilor, poți colecta informațiile după o perioadă de timp care să oglindească complexitatea studiului.

Cum interpretezi un studiu de piață?

Analizarea rezultatelor unui studiu de piață se poate face cel mai ușor cu ajutorul graficelor în care vor apărea toate informațiile relevante cuprinse în studiu, grupate, desigur, pe categorii de răspunsuri.
Imediat după aceea, poți începe implementarea rezultatelor, care este, desigur, cel mai important pas pe care îl vei avea de făcut. Folosind informațiile preluate din rezultatele studiului, vei putea lua decizii importante în ceea ce privește luarea deciziilor strategice pentru compania pe care o reprezinți.


Dacă ai decizi să te folosești de această strategie de marketing excelentă, îi recomandăm să folosești un tool de studiu de piață gratuit, care îți va ușura munca și te va ajuta să dezvolți cea mai bună strategie pentru firma ta.

Bucură-te de performanță și oferă clienților tăi cele mai bune servicii și produse, în urma consultării cu aceștia.

sursa foto: https://www.piqsels.com/en/public-domain-photo-zklua


45

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Concert de Craciun la Palatul Imperial Hofburg din Viena
Vienna Hofburg Orchestra. Concert & Orchestra În urmă cu 30 de ani, muzicianul și dirijorul ..
Cehia  |  Malta  |  Grecia  |  Italia  |  Germania  |  Spania  | 
Stiai ca?
In Rusia, fluieratul in interior este considerat a aduce ghinion (saracie).... In spatiu, astronautii nu pot plange? In lipsa gravitatiei, lacrimile nu pot curge (nici flatulenta nu este posibila in stare de imponderabilitate)....
Dictionar turistic
Destinatie - Punctul terminus al calatoriei.
7 recomandari