Ce ascunde cea mai mare florarie din Paris

Infoturism.ro > TurisMALL > Atractii turistice >
Cont turist Cont agentie Cont hotel
TurisMALL
powered by

Ce ascunde cea mai mare florarie din Paris


O zi petrecută în cea mai mare piață de flori de la Paris denotă o mică parte din viața autentică a francezilor.

La o distanță de mai puțin de 8 km de Paris este localizată Piața Rungis, cea mai mare piață de produse alimentare și horticultură din lume. Aici vânzătorii vin diminețile pe bicicletă și vând flori multi-colore sau verdeață. O vizită la această florărie o experiență diferită comparativ cu atracțiile care sunt de obicei ținta turiștilor. Printre pavilioanele cu flori și 2 sere, este puțin probabil să vezi vreun turist.

În piață persistă limbă franceză vorbită rapid și melodios doar de floriști sau de cumpărătorii locali. Poți să ajungi aici prin câteva modalități: să comanzi un tur oficial, să mergi cu cineva care are card de client sau să rezervi un tur cu un florist din Montmartre.

Piața Rungis a fost oficial deschisă în 1969, după ce în 1960 s-a decis demolarea celebrei piețe Les Halls din centrul Parisului. Acum, după mai multe etape de modernizare, dintr-o piață obișnuită a devenit un orășel în miniatură unde sunt deschise bănci, hotele, benzinării și restaurante. În jur de 12 mii de oameni lucrează aici săptămânal și circa 8 milioane de produse ajung aici anual.

Pe lângă multitudinea de flori pusă la dispoziția cumpărătorilor, aici găsiți și cel mai mare asortiment de fructe, legume, carne, pește și alte produse alimentare proaspete și de cea mai înaltă calitate.

În pavilioanele cu flori sunt permanent menținute temperaturi scăzute pentru a păstra florile proaspete. Cumpărătorii pot alege florile pe care le vor dintr-o imensă varietate.

Este recomandabil să vii aici cât mai devreme posibil. Sectorul de horticultură se deschide dimineața devreme și în primele ore este vizitat de clienții care achiziționează produse angro. Totuși, asortimentul este destul de variat și în orele mai târzii a dimineții.

La Rungis Market se vorbește preponderent în limba franceză. Dacă nu cunoști fluent limba aceste țări, îți sugerăm să înveți măcar câteva fraze de bază pentru fi mai plăcută și productivă călătoria.
Această piață de flori atrage prin mirosul absolut superb, paleta variată de culori și texturi, dar și prin design. Fotografi din întreagă lume și utilizatori înrăiți de social media vin aici pentru poze când rafturile cu flori sunt scăldate în lumina dimineții.

În sectorul de horticultură și decorațiuni, pe lângă pavilionul cu aer condiționat, unde se păstrează florile ambalate, mai sunt 3 zone mari pentru flori în ghiveci, 2 sere și 5 zone mixte cu accesorii pentru grădinărit. Sectorul cu ustensile cuprinde mai mult de 80. 000 de accesorii pentru grădinărit din diferite materiale, potrivite pentru diverse stiluri de amenajare.

În cele 2 sere veți găsi o mulțime de tipuri de plante în ghiveci, de la pui de arbuști până la cactuși. În această perioadă, de la sfârșitul lunii aprilie și timp de 12 de săptămâni, în Franța, este în toi sezonul de înflorire a bujorilor.

Piața Rungis este în proces de reconstrucție pentru a le oferi producătorilor și comercianților condiții mai optime și sigure pentru a-și comercializa produsele. Condițiile meteo dure și umiditatea înaltă au consecințe negative pentru florile din interior.

https://unsplash.com/photos/kN6Okt1-VN8


493

Ghiduri turistice
Evenimente
foto Pastele
Pentru greci Pastele reprezinta cel mai important eveniment din calendarul ortodox, fiind socotit ma..
Stiai ca?
USA a mai fost denumita "Unchiul Sam", "Pamantul libertatii" si "Taramul fagaduintei".... Chicago este mult mai aproape de Moscova decat este de Rio de Janeiro?...
Dictionar turistic
Potential turistic - Este format din totalitatea factorilor de atractie din teritoriu. Acestia sunt formati din: - obiective ale fondului turistic natural care apartin reliefului, climei, apelor, invelisului biogeografic; - obiective ale fondului turistic antropic, care pot fi cultural-istorice, obiective economice, politico-adminstrative, vestigii arheologice, monumente istorice sau arhitectonice, colectii de arta, colectii stiintifice, valori etnografice si folclorice, obiective stiintifice si religioase care sunt rezultatul evolutiei civilizatiei umane intr-un teritoriu anume.
7 recomandari